Sunday 14 October 2012

TIPS TAHAN LAMA SEMASA BERJIMAK



Bagaimana untuk tahan lama semasa di ranjang. Inilah persoalan yang selalu bermain di fikiran lelaki-lelaki yang tewas cepat semasa bertarung.
Zaman moden sekarang, kebanyakkan lelaki tak pandai menjaga alat kelamin mereka. Itulah nyawa lagi satu. Kalau tak terjaga zakar yang satu tu hilanglah nikmat dunia.
Yang pastinya bila sudah selalu tewas, cepat pancut, lama-kelamaan kita rasa rendah diri. Harapkan badan saja besar tapi zakar lembik, kecut dan tak panas. Tak malu ke pada isteri. Oleh itu amatlah penting anda menjaga alat kelamin yang satu itu baik-baik.
Kawalan minda amatlah penting semasa bersama isteri anda. Permulaan semasa memasukkan zakar ke dalam faraj isteri, zakar perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan keadaan dalam faraj isteri seperti mana faraj isteri perlukan masa untuk sesuaikan dengan saiz zakar suami.
Kepala zakar sensitif terhadap rasa ngilu kerana itu kebanyakkan lelaki baru mendayung dah tenggelam. Cepat sangat terpancut. Pastikan zakar anda dalam keadaan hangat atau panas sebelum masuk ke dalam faraj kerana zakar yang sejuk akan lebih mudah klimaks.
Anda juga perlu bijak bermain posisi seks. Carilah posisi yang benar-benar melambatkan anda keluar air mani. Kebiasaannya posisi isteri di atas dan suami di bawah. Yang pasti kelebihan ada pada mereka yang pandai mengawal pancutan air mani kerana pelbagai posisi seks boleh dicuba sampai sakit pinggang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...